KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

AKHIRNYA TERBONGKAR!! Sejarah Silam dan Penipuan Azrin Anas, Suami Coco ! Memang Sepadan Dengan Coco !

loading...

ISU SCAMMER Azrin Anas (fake Dato), bekas kepala besar skim penipu Peleburan Emas PEGASUS BULLION dan skim penipu Peleburan Forex GT NETWORK (Azrin Anas adalah tauke).

Di fahamkan, awek yang dikenali sebagai Coco (19 tahun), tak tahu lah coco apa, mungkin Coco Krunch, Coco Chanel, Coco Pops, Coconut, Cocoroach, Cocolano, Cocoboat, Yang semenjak akhir akhir ini viral, dan menjadi artis overnight (celebrity sekelip mata) telah berkahwin dengan kepala besar skim penipu Pegasus Bullion & Owner skim GT Network ini, iaitu Encik Azrin Anas.

Dilaporkan oleh unit Mi6 di London, Azrin Anas ini telah melarikan diri ke London dan menetap disitu semenjak skim Pegasus Bullion nya telah tutup sekitar tahun 2014-2015 yang lalu.

Azrin Anas ini kini telah kembali ke Malaysia untuk berkahwin dgn Coco ini. Atas tujuan... cheapskate... untuk mendapat publisiti murahan di atas kepopularan sekelip mata si coco batak ini.

Kami merasakan, tujuan Azrin Anas ini berkahwin dengan Coco ini tidak lain dan tidak bukan untuk mendapatkan cheap publicity, atau marketing murahan untuk dia membuat atau melariskan jualan skim penipunya yg baru nanti. (sama seperti drama Safie Illiyas.). Dengar cerita sekarang ni dia tgh buat BTCPIPS (skim peleburan berasaskan Bitcoin). Jaga jaga semua....

Dan apa yang Azrin Anas itu cuba lakukan, telah hampir berjaya. Banyak plak bongok yg jadikan mereka couple itu sebagai viral.

Gambar dibawah ialah Private Picture yang di hantar oleh Jebon... yang berbaju hitam semua tu, semuanya adalah bodyguard Azrin Anas itu, punyalah rasa insecure... orang jahat jer macam tu. kah kah kah

Azrin Anas ini bukan lagi Pilot yer... pilot itu kerja dulu dia, sekarang ini kepala besar skim penipu. Harap maklum...

TOLONG VIRAL KAN POST INI... AGAR BOLEH COUNTER BALIK CHEAP PUBLICITY MEREKA... DAN SUPAYA ORANG TAHU KEBENARANNYA.



NAMUN ADA JUGA BERITA LAIN MENGENAI BELIAU... BACA DI BAWAH INI

Dato Azrin Anaz Abdul Shukor atau yang lebih dikenali dengan kapten Azrin telah mejadi sebut sebutan buah mulut ramai setelah beliau menikah dengan seorang wanita bernama King coco (Mashaira Ismail).
Kedua pasangan ini  dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan dengan mas kahwin berjumlah RM800 berlangsung di Hampshire Place, Ampang.

Bagi yang ingin mengetahui siapakah sebenarnya kapten anaz suami coco mix? berikut adalah latar belakang beliau sebelum menjadi kapten.

Azrin Anas  merupakan penulis, penceramah, dan pakar motivasi dan kewangan. Berbekalkan dengan segulung ijazah sarjanmuda yang dalam bidang perbankan yang diiktiraf oleh Universiti Teknologi MARA di Arau, Perlis. Beliau juga berjaya meneruskan impiannya untuk bergelar seorang juruterbang.

Dengan kelayakan yang beliau miliki dari Asia Pacific Flight Training (APFT) Kota Bharu, Kelantan, beliau telah diberikan lesen dan kebenaran untuk menerbangkan pesawat udara komersil ATPL Frozen (Airline Transport Pilot License).

Beliau juga seorang yang berpengalaman luas didalam sektor perbankan selama lebih kurang 3 tahun sebelum memulakan karier beliau sebagai usahawan dan juga pakar dalam bidang pelaburan.

Bidang keusahawanan adalah bidang yang tidak asing lagi bagi beliau sejak dari bangku sekolah lagi sehinggalah kini. Telah menjadi asam garam dalam hidupnya apabila beliau juga pernah gagal dalam beberapa perniagaan tetapi sering tidak berputus asa untuk mengejar cita-cita sebagai seorang jutawan.

Pengalaman beliau ini telah dijadikan sebagai guru yang paling baik untuk beliau berkongsi dan menjana kewangan dengan lebih efektif dengan orang ramai.

Diantara portfolio perniagaan dan pelaburan beliau termasuklah perniagaan runcit, borong, pelaburan hartanah, saham amanah dan yang menjadi keutamaan beliau sehingga kini ialah pelaburan emas.
loading...

0 Response to "AKHIRNYA TERBONGKAR!! Sejarah Silam dan Penipuan Azrin Anas, Suami Coco ! Memang Sepadan Dengan Coco !"

Post a Comment